lunes, 3 de junio de 2013

Què milloraria del meu documental...?

En aquesta entrada em toca parlar del que milloraria del meu documental una vegada acabat. La feina ha estat molt satisfactòria per mi. A l final, m’ho he passat molt bé fent aquesta feina i ampliant el meu camp de coneixement. Mai abans havia fet un documental!

Per tenir reservats els drets d’imatge, em sap greu però no publicaré al bloc el meu documental. Ben segur que la gent que em coneix veuran el documental en alguna ocasió i les persones que realitzen el curs de massatge infantil també tindran oportunitat de veure’l. Haig de dir que quan els vaig explicar el meu projecte, els hi vaig dir que si m’ajudaven a dur-lo endavant amb les seves aportacions i entrevistes els faria una còpia per ells. Així tothom va quedar content.

Abans de trobar però’s al meu documental, m’agradaria compartir amb vosaltres els agraïments que surten als crèdits del documental de massatge infantil.

A l’escola Infantil Ses Canaletes, 
a totes les persones col·laboradores i, amb especial afecte, 
a totes les famílies que han participat al curs de massatge infantil i 
han fet possible la realització d’aquest documental. 

Gràcies.

Així doncs, després de visualitzar el documental vàries vegades, el primer que milloraria és la gravació de les imatges. Ara m’adono que gravar unes imatges amb una càmera de fotos no és el mateix que gravar amb una càmera de filmar. Possiblement una càmera de filmar gravi amb més resolució, més qualitat d’imatge, etc.

A més, al ser la meva primera vegada que utilitzo la càmera de fotos per gravar, no tenia gaire experiència i les gravacions són molt similars. Sempre vaig gravar d’esquerra a dreta, movent la càmera en horitzontal i poques vegades vaig fer plans concrets de les famílies i infants. Pot ser, un altre cop intentaria recopilar més imatges sense moure la càmera.

Quant a les entrevistes que vaig gravar dels professionals i famílies, alguna veu no és sent amb prou força. En una altra ocasió, també ho tindria en compte i intentaria trobar una solució al volum. Sí que és veritat que amb el programa que vaig utilitzar per muntar el documental es podia pujar el volum de la veu de les persones però si ho modificava massa, es sentia un renou una mica estrany de fons.

Per acabar, penso que pot ser un professional de documentals s’adonaria de més errors però jo estic ben satisfeta amb la feina feta. El documental ha sortit tal com vaig plantejar i programar el primer dia. Un altre cop, torno a donar les gràcies a tots els col·laboradors que han fet possible que el projecte rodés: mestres, col·laboradors, professionals del curs i famílies.

Amb aquesta entrada al bloc he treballat les competències 2.1 per què he estat capaç d’identificar punts forts i febles quant a les meves competències envers la realització d’un documental i 2.7 per què he reflexionat sobre els meus errors en la feina feta i faig una petita proposta per millorar aquesta actuació en properes ocasions.

No hay comentarios:

Publicar un comentario