domingo, 9 de junio de 2013

Assoliment de les competències de l'assignatura

Arribem al final del quadrimestre i ara toca fer una valoració de les competències assolides durant aquest procés. Al principi de l’assignatura, vam haver de fer una entrada al bloc exposant els punts forts i febles de les competències de l’assignatura.

Després de tots aquests mesos, penso que he millorat les meves competències. Aquesta assignatura m’ha ajudat a enfortir i solidificar les diverses competències que vaig presentar mesos enrere al bloc. 

Així, gràcies a la proposta de reflexió que ofereix l’assignatura cada vegada sóc més capaç de reflexionar sobre la meva pròpia pràctica adonant-me dels punts a modificar. A més, la proposta de feina del bloc, m’ha ajudat a ser més competent i autònoma amb les noves tecnologies i, sobre tot, amb la utilització i posada en pràctica del bloc.

En general, penso que he assolit totes les competències d’aquesta assignatura.

Amb aquesta entrada al bloc he treballat les competències 1.2 per què he reflexionat sobre el procés d’assoliment de les meves competències i 2.1 per què he estat capaç d’identificar els punts febles que, poc a poc, s’han convertit en forts.

No hay comentarios:

Publicar un comentario