jueves, 25 de abril de 2013

Seguim amb el documental...

Després d’haver donat moltes voltes al tema del meu documental, ja n’he decidit un!

El massatge infantil. Coincidint aquests dies, a una escola infantil de Menorca, que estan impartint un curs de massatge infantil per a famílies i infants. 

Així, la meva primera idea és fer un documental sobre els beneficis del massatge infantil, mostrar la part més tendra i afectiva d’aquesta pràctica i compartir amb les famílies i els infants aquests moments tant únics i entranyables. També m’agradaria reflectir les opinions de les famílies, que hi volguessin participar, i el seu grau de satisfacció envers aquest tipus de servei.

Per dur a terme aquesta feina, penso que necessito fer vàries filmacions. M’agradaria començar amb una breu entrevista al fisioterapeuta que imparteix el curs i una petita intervenció de la seva companya i ajudant. A més, m’agradaria gravar una part de la sessió de massatge mostrant a les famílies com fan els massatges als seus nadons, el seu benestar, etc. Per acabar, m’agradaria entrevistar a alguna família del servei, que m’expliqués com es sent, si normalment fa massatges al seu nadó, com respon el seu nadó al massatge, si li ha agradat assistir al curs, si ha après noves pràctiques, etc. 

Aquest documental aniria destinat a totes les famílies que estiguin interessades amb el tema. El temps estimat de durada i el número de filmacions encara està per determinar. Per acabar, quant a previsió del material, necessitaré una càmera de filmar i un trípode. Només necessito d’una bona tarda amb les famílies i els mestres del curs. En pròximes entrades, aniré explicant encara més...

Amb aquesta entrada al bloc, he treballat les competències 1.1 per què realitzaré la meva feina a partir d’un recurs existent i 2.6 per què he fet una explicació de la meva proposta.


          

1 comentario:

  1. Hola Laia, m'encanta el tema que has triat per al teu documental. Els massatges són una manera més de comunicació, de relació, de transmetre afecte i sentiments. Els beneficis d'aquesta pràctina són molts i l'hauríem de practicar més sovint amb els infants i amb les persones que més estimam!

    ResponderEliminar